Ticketbis er blevet til StubHub

Ticketbis blev grundlagt i Spanien i 2009 som en innovativ løsning indenfor videresalg af billetter online. I løbet af de første år lykkedes det firmaet af udvide til over 40 lande i Europa, Asien, Amerika og Oceanien. I 2016 blev Ticketbis en del af StubHub og sammen udgør de i dag verdens største online platform for videresalg af billetter.

Mere end 300.000
solgte billetter

Mere end 90.000 begivenheder

Hvad gør vi?

StubHub bringer folk, der ønsker at sælge deres billetter til arrangementer rundt om i verden, sammen med fans, der ønsker at købe dem.

En sikker og gennemsigtig platform

Vi garanterer sikkerheden for din transaktion og for kundetilfredshed for både købere og sælgere.


Garanti på StubHub

På StubHub kan du nemt købe og sælge billetter på hurtig og sikker vis

Det er derfor millioner af fans over hele verden stoler på os.
Du har altid 100 % garanti på at dit køb har adgang til professionel kundeservice gennem hele betalingsprocessen, og at du kan købe og sælge billetter med total sikkerhed.






Hvordan beskytter vi køber?

Sælgeren vil ikke modtage betaling for billetten, før køber har overværet arrangementet.

På den måde kan vi sikre, at billetten er autentisk og svarer til det sted, som køberen har valgt. Desuden angiver alle vores sælgere deres kreditkortoplysninger for at sikre en hurtig og sikker transaktion.






Hvordan beskytter vi sælger?

Sælgeren er garanteret automatisk betaling for billetten, når begivenheden har fundet sted.

I tilfælde af et problem med købers betalingsoplysninger, vil StubHub tage sig af problemet, hvilket sparer sælger ulejligheden.


Vi har kundeservice over hele verden.

Vi har et netværk af lokale kontorer og en kundeserviceafdeling, skræddersyet til hvert marked. På den måde kan vi altid hjælpe kunden på dennes eget sprog med de nødvendige køb, salg og information om begivenhederne.


Garanteret levering uden at forlade dit hjem.

Vi sørger for, at alle billetter på vores hjemmeside når frem i tide til arrangementet.

Når købet er blevet bekræftet, vil sælgeren sende billetterne til den adresse, som køber har angivet.

I tilfælde af køb i sidste øjeblik vil billetterne blive leveret til et på forhånd aftalt sted nær ved spillestedet for at undgå uventede problemer og for at sikre, at billetterne vil komme til køberen i tide.


Hvorfor er der forskellige priser?

Sælgerne oplister deres billetter på vores hjemmeside og sætter den salgspris, de finder passende.

Ikke alle billetter koste det samme, fordi hver sælger kan sætte et andet beløb, der ikke svarer til den oprindelige billetpris. På grund af dette kan du finde billetter oplistet til over og under den oprindelige billetpris på StubHub.


Hvordan vælges den bedste billet?

Sælgerne er ansvarlige for at dele billetoplysninger, særlig det nøjagtige sted.

Vælg billetter med de fleste oplysninger, såsom blok og række. På denne måde vil du være i stand til at bruge kortet til at finde din foretrukne placering.

For arrangementer uden for din by kan du anmode om at få billetterne leveret til din bolig, såsom et hotel eller en lejlighed.


Hvorfor købe på StubHub?

En del af verdens største platform for salg af billetter.

På StubHub finder du et bredt udvalg af billetter til arrangementer, der er udsolgt på andre billetsystemers platforme.

Et globalt samfund

Du kan stille og roligt købe med din egen valuta og dit eget sprog til arrangementer over hele verden.

Vi er her altid for at hjælpe.

StubHub har et stort team i over 40 lande, altid ved hånden for at hjælpe dig med at løse eventuelle problemer, du måtte have.

Vi bruger cookies til at forbedre vores web services. Hvis du fortsætter med at browse vores side, synes vi, at du bør acceptere dets anvendelse. Læs mere om Cookie procedure her.